Wraz z rozwojem zasobów i liczby pracowników Twojej firmy wzrasta zapotrzebowanie na zarządzanie treścią inżynieryjną – od podstawowej potrzeby konsolidacji plików i danych oraz zarządzania nimi, poprzez potrzebę centralnego wdrażania systemów korporacyjnych.

Ze względu na ogromną ilość udostępnianych informacji, śledzenie całej kluczowej dokumentacji inżynieryjnej w całym cyklu życia aktywów może być niezwykle trudne. Niedopatrzenie może prowadzić do złamania przepisów branżowych co może skutkować nałożeniem kar na Twoją firmę.

 

Podczas tego webinaru udostępnimy klucz i nauczymy Cię zarządzać Twoją dokumentacją inżynierską przez cały cykl życia zasobów.

Klucz do zarządzania Twoją dokumentacją techniczną

Data: 19 września 2018 r

Czas: 17:00



Weź udział w webinarze na żywo, na którym omówimy:

Ø  Jak zapewnić dokładną i aktualną wymianę informacji między działami technicznymi a działami operacyjnymi i działami utrzymania ruchu

Ø  Zarządzanie rysunkami technicznymi wykorzystywanymi do współbieżnych projektów inżynieryjnych w celu uniknięcia opóźnień

Ø  Współpraca z zewnętrznymi wykonawcami w chmurze podczas projektu inżynierskiego

Ø  Możliwości integracji z różnymi systemami zarządzania aktywami dla pełnej widoczności zasobów

Ø  Chris Tsangarides i Travis Bailey, konsultanci ds. biznesowych, będą gospodarzami sesji,

Ø  Na koniec konsultanci udzielą odpowiedzi na wszelkie pytania

 

Nie możesz uczestniczyć w tym czasie?

Jeśli nie możesz wziąć udziału, dlaczego nie poprosić kolegę o przyłączenie się w Twoim miejscu? Po prostu prześlij ten e-mail, aby mógł się zarejestrować. Możesz też się zarejestrować, a my wyślemy Ci nagraną wersję po wydarzeniu, abyś mógł obejrzeć w dogodniejszym czasie.



https://event.on24.com/eventRegistration

Dołącz do tego webinaru 27 lipca, aby dowiedzieć się więcej o nowych możliwościach:

  • Bezpieczne zarządzanie dostępem do Meridiana w ramach Single-Sign-On (SSO)
  • Automatyczne sprawdzanie zgodności dla kontrahentów
  • Efektywne zarządzanie informacjami inżynieryjnymi dotyczącymi projektów
  • Udostępnienie użytkownikom szybki dostęp do aktualnych wersji PDF

Na tym seminarium internetowym omówimy, w jaki sposób najnowsza wersja Meridian ułatwia przejście do chmury obliczeniowej, koncentrując się bardziej na poprawie zdolności reagowania na zapotrzebowanie, redukcji kosztów rocznych i wydajności dostaw.

https://event.on24.com/eventRegistration

 

Zarezerwuj bezpłatną konsultację i już od jutra testuj światowe rozwiązanie.

Szacuje się, że ukryte koszty usuwania błędów po przekazaniu projektu o wartości 400 mln USD, wynoszą od 8 do 16 mln USD.

Od pewnego czasu oferujemy naszym klientom bezpłatną wersję testową systemu Meridian Portal, który jest uznanym na świecie rozwiązaniem, pomagającym monitorować wyniki i terminowość realizacji zadań, umożliwiając tym samym zachowanie lepszej kontroli nad obiegiem dokumentów w trakcie realizacji projektu.

Meridian Portal jest jedynym serwisem opartym na chmurze, który oferuje pełną współpracę z całą siecią dostawców, nie dając bezpośredniego dostępu do wewnętrznych zasobów i procesów, co pomaga zapewnić, że kluczowe dane otrzymane od zewnętrznych użytkowników są aktualne i rzetelne.

Dzięki bezpłatnej wersji próbnej otrzymasz:

- Indywidualną analizę przeprowadzoną przez doświadczonego konsultanta branżowego, który dokona przeglądu procesów biznesowych związanych z danymi i pokaże, jak można wykorzystać najlepsze rozwiązania do aktualizacji i zatwierdzania danych w czasie rzeczywistym.
- Nieograniczony dostęp do Portalu Meridian przez 1 tydzień (a w nim dokładną widoczność i przegląd projektów; pełną ścieżkę kontrolną dla użytkowników i dokumentów)
- Analizy i scenariusze przypadków, do wykorzystania przez użytkowników

Jak się zarejestrować?
Czas na tę promocję jest ograniczony, więc nie czekaj i skorzystaj z naszej oferty, wysyłając do nas kontakt na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Webinar w którym podpowiemy Ci w jaki sposób Twoja organizacja może być lepiej kontrolowana, zgodna ze standardami i poinformowana przy użyciu systemu Meridian.

Co dokładnie robi Meridian i jak może to przynieść korzyści Tobie i Twojej organizacji? 

Zapraszamy do uczestnictwa

https://event.on24.com/eventRegistration

Już dziś wszystkich zainteresowanych, zapraszamy 17 kwietnia, na seminarium w Katowicach dedykowanemu Grupie TAURON

Połączenie działu utrzymania ruchu z inżynierią? 
Już dziś zapraszamy do zarejestrowania się na webinarium, które odbędzie się 31 stycznia. Powiemy, jak sprostać wyzwaniu i usprawnić wymianę kluczowych informacji pomiędzy działem utrzymania ruchu a inżynierią. Dzięki zintegrowaniu Meridiana z systemami zarządzania aktywami przedsiębiorstwa, takimi jak SAP EAM, IBM Maximo, Infor EAM czy Ultimo, pracownicy mają dostęp do aktualnych informacji inżynieryjnych za pomocą jednego kliknięcia przycisku. O tym powiemy w webinarze. Poniżej link do zarejestrowania się na stronie:

 

Z okazji Nowego Roku życzymy, aby rok 2018, był dla Państwa wyjątkowym i bardzo spokojnym czasem, w którym zrealizujecie wszystkie swoje osobiste plany i zamierzenia.

ATUTOR Integracja Cyfrowa

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia, składamy Państwu serdeczne życzenia, wszelkiej pomyślności, ciepła, niepowtarzalnej atmosfery oraz obfitosci wszelkich dóbr. Niech radość i pokój Świąt Bożego Narodzenia, poczucie osobistego i zawodowego spełnienia towarzyszą Państwu przez cały Nowy Rok.

Firma ATUTOR Integracja Cyfrowa

W dniu 11 października 2017, o godzinie 11, zapraszamy na webinarium poświęcone Poprawie dokładności i dostępności informacji technicznych w Araucaria Nitrogenados.

 

Firma Araucaria Nitrogenados to znany producent środków chemicznych i nawozów. Podczas webinarium dowiemy się, dlaczego firma wdrożyła system do zarządzania dokumentacją Meridian i jak to  wpłynęło na poprawę dokładności i dostępności informacji inżynieryjnych oraz jak przejęcie kontroli nad tymi informacjami pozwoliło zaoszczędzić czas i pieniądze.

Link do wzięcia udziału w webinarium

Zapraszamy 21 czerwca 2017 do Kielc, na seminarium poświęcone zarządzaniu dokumentacją obiektów przemysłowych w branży cementowej.

Zapraszamy w dniu 24 maja na webinarium pt. Kontrolowanie danych BIM z integracją Revit. Zaprezentowane zostaną korzyści integracji Meridiana z Revitem oraz w jaki sposób można zarządzać modelami Revit utrzymując integralność projektu nawet po zakończeniu budowy.

https://www.bluecieloecm.com/bim-revit-webinar/?_cldee...

BlueCielo Meridian 2017 - zapraszamy do obejrzenia webinara z najnowszej wersji systemu Meridian:
Pierwsze spojrzenie na to, w jaki sposób można osiągnąć scentralizowaną kontrolę operacyjną, współbieżną technikę BIM, dostęp do internetu i zdalnego użytkownika, przesyłanie strumieniowych plików PDF i bezpiecznie uprzemysłowiony łańcuch dostaw w cyklu życia zakładu.

https://www.bluecieloecm.com/meridian-2017-webinar/

Od września 2016 roku, ATUTOR Integracja Cyfrowa prowadzi swoją działalność w nowej siedzibie. Nowe biuro Spółki mieści się w kompleksie biurowym Astrum Business Park przy ulicy Łopuszańskiej 95 w Warszawie.

Zapraszamy na seminarium 11 maja 2016.

Seminarium poświęcone będzie zarządzaniu dokumentacją obiektów przemysłowych w energetyce.

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronie producenta oprogramowania Meridian Enterprise firmy Blue Cielo gdzie opisany został sektor ropy naftowej i gazu:

http://www.bluecieloecm.com/oil-gas

PROJECT PORTAL 2015 - JUŻ JEST!!!

http://www.bluecieloecm.com/bluecielo-project-portal-2015

ATUTOR Integracja Cyfrowa - Zapraszamy do zapoznania się z koncepcją ECM (Engineering Content Management)

https://www.linkedin.com/company/163311?trk=tyah&trkInfo=idx%3A2-1-2%2CtarId%3A1424263276176%2Ctas%3Abluecie

http://www.offshore-technology.com/contractors/computer/bluecielo_ecm/

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej foto-relacji z naszego pobytu w Amsterdamie na spotkaniu partnerów "SYNERGY 2015" firmy BLUE CIELO producenta oprogramowania do zarządzania dokumentacją inżynierską (EDM - Engineering Data Management, ECM - Engineering Content Management, ALIM – Asset Lifecycle Information Management) - Meridian Enterprise 2014, link do albumu na FB.

Zapraszamy WSZYSTKICH do odwiedzania naszej strony na Facebook'u gdzie zamieszczać będziemy ciekawe materiały z branży ECM, IT i nie tylko!

https://www.facebook.com/atutorintegracjacyfrowa

Najnowsza aktualizacja systemu Meridian Enterprise, flagowego produktu firmy BlueCielo, wprowadza nowe funkcjonalności usprawniające w pracę z danymi inżynierskimi. Po raz kolejny Meridian Enterprise udowadnia, że zasługuje na miano lidera rynku w zakresie rozwiązań dedykowanych dla potrzeb zakładów produkcyjnych, które chcą zapewnić maksymalną produktywność ich majątku produkcyjnego. Kompleksowość rozwiązania sprawia, że jest ono wykorzystywane w ciągu całego cyklu życia majątku/obiektu.

 W dniach 29-31 stycznia w Amsterdamie odbyła się ogólnoświatowa konferencja partnerów biznesowych firmy BlueCielo - BlueCielo's Synergy Event 2014.


Tematem spotkania były plany rozwoju Meridiana oraz strategia biznesowa BlueCielo. Spotkanie służyło wymianie doświadczeń partnerów oraz dawało możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami producenta oprogramowania Meridian. Dużym zainteresowaniem cieszyła się pierwsza prezentacja nowego Meridian Touch - rozwiązania pozwalającego na szybki dostęp do środowisk Meridiana za pośrednictwem urządzeń mobilnych tj. smartphone czy tablet. 

Podczas spotkania partnerzy prezentowali casestudy najciekawszych projektów w jakich brali udział w ostatnim czasie. Atutor Integracja Cyfrowa, jako partner wyłączny BlueCielo w Polsce, stanowił jedną z największych firm partnerskich w Europie Wschodniej. 

W dniach 8-11 maja 2011 roku w Warszawie odbędzie się 40. Światowa Konferencja IFTDO &Expo, która będzie jednocześnie XIII Kongresem Kadry. Kongres Kadry jest stałym elementem życia zawodowego każdego profesjonalisty HR.


Podczas Konferencji nasza firma wraz z Elektrownią Turów wystąpi z prezentacją Elastyczny czas pracy w dużej firmie jako praktyczne wdrożenie idei WORK-LIFE BALANCE i element poprawy efektywności. Prezentacja będzie miała formę case study o wdrożeniu Komputerowej Karty Pracy w Elektrowni Turów. 

BlueCielo Meridian Enterprise w wersji 2010 zawiera nowe funkcjonalności (opisane poniżej), integrację z SharePointem i integrację z aktualnymi wersjami programów CAD.

Meridian 2010 posiada wsparcie dla następujących wersji oprogramowania do tworzenia dokumentów:

  • AutoCAD 2010
  • Autodesk Inventor 2010
  • Microstation V8
  • SolidWorks 2010