Firma ATUTOR Integracja Cyfrowa powstała w 2000 roku.

Specjalizujemy się w optymalizacji procesów dotyczących dokumentacji.

Nasze rozwiązania dostosowujemy do specyfiki, potrzeb i wymagań Klienta. Nasze systemy są modułowe dlatego Klient dostaje to czego potrzebuje w konkretnym momencie.

Dostarczamy kompleksowych rozwiązań w zakresie zarządzania dokumentacją techniczną jak również dokumentacją w skali całego przedsiębiorstwa. Dostarczamy również najlepszych biznesowych rozwiązań IT dla zarządzania procesem sprzedaży w celu optymalizacji procesów biznesowych w firmie.

Nasi pracownicy to kadra doskonałych specjalistów, radzących sobie z każdym zadaniem. Aby sprostać Państwa oczekiwaniom oraz wymogom współczesnego biznesu stale rozwijamy siebie i swoją firmę poprzez liczne szkolenia orazdziałalność badawczo-rozwojową.

Siedziba firmy mieści się w nowoczesnym biurowcu ASTRUM w Warszawie.

Irydion front mini2 IMA03 mini2 IMAGE12 mini2